FLEUR, het internationale floristenplatform

Een sterk merk/

“FLEUR” is een sterk internationaal merk met verschillende producten:

  • FLEUR CREATIEF: Magazine dat 4 maal per jaar verschijnt en een trendy voorsmaakje geeft van het komende floraal seizoen
  • FLEUR @HOME: Magazine dat 2 maal per jaar verschijnt met meer toegankelijke bloemstukken en een stappenplan om ze na te maken
  • FLEUR PRO: Een online platform voor professionals in bloemen, planten & decoratie, met inspiratie, trends, nieuwe producten en tips voor zaakvoering
  • FLEUR TRENDBOOK: Eenmalige gids per jaar met de komende trends in bloemen, planten & decoratie, bestemd voor de professional
  • FLEUR DESIGNBOOK: Eenmalige gids per jaar met focus op decoratie, omringd door bloemen en planten, bestemd voor de professional
  • FLEUR SHOP: Wereldwijd het grootste online aanbod aan florale boeken en magazines (met websites in 4 talen)
  • FLEURAMOUR: Internationaal bloemenfestival met betoverende bloemencreaties van ’s werelds strafste bloemendesigners

Bereik/

Hobbyisten, professionele floristen, bloemengroothandels, studenten floristiek. Dus iedereen van belang in de bloemensector in binnen- en buitenland.

Wil je adverteren?

Online klanten en prospecten bereiken is een belangrijk onderdeel van marketing geworden.
Daarom biedt FLEUR u – naast onze kwalitatieve en gerespecteerde printuitgaven – ook een aantal effectieve online marketingtools aan!

Word vakpartner/

Als vakpartner van onze titels verschijnt uw bedrijf gedurende een heel jaar op al onze websites. Uw nieuwsberichten, productlanceringen, video’s en andere kwalitatieve berichten worden door onze redacteuren layoutmatig verwerkt tot een volledige partnerpagina met links naar uw eigen website. Daarnaast verschijnen de (valabele) nieuwsberichten tussen het andere redactionele nieuws.

  • Hoe werkt het? Wanneer het u past, stuurt u ons de informatie (tekst, foto’s en video) door en wij zorgen voor een gepaste verwerking van de informatie.
  • Regelmatig krijgt u van ons een gedetailleerd rapport over het bereik.

Digital branded content/

Een digital branded content bericht is een nieuwsflash of productvoorstelling die door u ingestuurd wordt (tekst en beeld) en door onze redactie wordt verwerkt en op de website wordt geplaatst.

  • Het item wordt eveneens opgenomen in een wekelijkse nieuwsbrief naar keuze, tussen de andere redactionele berichtgeving.

Klassieke bannering of dedicated nieuwsbrief/

Een dedicated newsletter is een digitale nieuwsbrief, die volledig aan uw bedrijf of product gewijd is en uitzonderlijk tussen de bestaande nieuwsbrieven van onze titels verstuurd wordt. De actuele online cijfers (gebruikers, bereik, paginaweergaven, …) kan u gerust bij ons opvragen!


Jobposting/

Een jobaanbieding plaatsen op de website en in de nieuwsbrief


Contact/

Uw ff -Neem contact met uw Rekad Media-adviseur – tel +32 (0)14 286080

Schuiven naar boven